onsdag den 18. august 2010

Cupcakes

Købte disse kanon søde små krukker i Søstrene Grene den anden dag. De var virkelig ikke til at stå for, så jeg kunne ikke nøjes med en, men måtte købe en af hver. Er de ikke bare søde? Det er ikke fordi der kan være frygtelig meget u dem, men leve uden dem, det kunne jeg ikke. Elsker Søstrene Grene, man kan finde så mange små fine ting til ingen penge. Disse fine cupcake krukker, kan også købes i små til salt & peber eller som sparegris :-)

Pris 20 kr /stk.

4 kommentarer:

  1. Corrina23/11/10

    Neeeej, hvor er de fine! Please sig du er blevet træt af dem og vil sælge dem til mig? :D Ih hvor er det øv det er så længe siden du har købt dem, så er der jo ikke en chance for at finde dem nu :(

    SvarSlet
  2. De er bare så søde - elsker dem! Så jeg går desværre ikke af med dem ;-) De har desværre ikke disse mere, men de har fået nogle nye, så prøv at smut i din lokale og se om de har nogle. De har haft over 10 forskellige slags, så måske er du heldig at de stadig har nogle. - Ellers må du prøve at spørge dem, måske har de sat dem ud på lageret igen for at få plads til julepynten :-)

    Så nogle så sent som i går i Søstrene Grene i bruuns galleri :-)

    -Julie

    SvarSlet
  3. Corrina23/11/10

    Tak for tippet! Så må jeg altså lige ind og kigge. Jeg elsker ALT med cup cakes - har faktisk en cup cake krukke fra Tiger, men man kan vel aldrig få for mange cup cake krukker :D Købte også de fineste små kager og cup cakes til pynt i netto til 15 pr. stk. Pynter så fint!

    Beklager jeg spammer din blog, men synes her er så hyggeligt at følge med :-)

    SvarSlet
  4. Det skal du skam ikke beklage, spam endelig ;-D og tak for de søde ord :-)

    har også et eller andet flip med cupcakes. De har både haft sparebøsser, salt&peber sæt, ekstra store krukker mv. i søstrene grene formet som cupcakes. De har sågar haft en lagkagekrukke og et lagkage stykke som krukke. Men jeg blev enig med mig selv om at jeg ikke måtte købe flere skåle eller krukker før jeg havde fundet et sted til dem, og det kunne jeg desværre ikke ;-)

    De har bare så mange fine ting i både Søstrene Grene og Tiger, der er selvf. også meget skrammel, men det er nemt at gøre nogle gode fund til små penge :-)

    -Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...