onsdag den 11. august 2010

Never too many dresses

Jeg eeeelsker at shoppe, specielt kjoler. Sidste weekend shoppede jeg disse 5 herligheder. De tre øverste er fra Lollys Laundry og de to nederste er fra Topshop, hvor den til venstre er af mærket Yuki. Modtog de to kjoler fra Topshop i mandags og de er bare skønne. Kan slet ikke vente med at få dem i brug.

Da jeg var over og powershoppe i London i Juni faldt jeg pladask for det engelske mærke Yuki. Nøj de laver nogle lækre kjoler, og de sidder bare perfekt. Kjolen her købte jeg i midnatsblå da jeg var derover, så det var helt fantastisk at finde den i andre farver online. Den er for længst udsolgt i beige på topshops hjemmeside, men den kan stadig købes i brun.

De tre fra Lollys Laundry er et udsalgskup, nedsat med 50%. Tror dog at den sorte bliver sendt retur.

2 kommentarer:

  1. Åh jeg har også flere ting fra Yuki af, elsker simpelthen deres vintage-udtryk.. Da jeg selv var i London i juni i år, fandt jeg faktisk et mærke i Camden der minder lidt om Yuki, men er en del billigere.. Kjolen jeg har derfra har desværre ikke mærke i :( Æv

    SvarSlet
  2. Ja, de laver bare de lækreste kjoler. Er i det hele taget stor fan af de engelske mainstream mærker. Man kan også finde mange gode ting på de forskellige markeder rundt omkring i London, købte flere lækre kjoler på portobello road market :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...