tirsdag den 24. august 2010

New boots!

Pyh, det har været 2 stressende dage. I går ventede jeg over 2 timer på at snakke med en studievejleder. Trak nr. 76, og de var ved nr. 25 da jeg kom, og de arbejdede seriøst i snegletempo, så efter lidt over 2 timer, hvor de kun var nået til nr. 51. gav jeg op og kørte mod Formland i Herning. Nåede det ikke i søndags. Fik en masse inspiration og fik købt nogle spændende ting med hjem, havde en stand på messen i februar, og tror at jeg er frisk på det igen til til foråret.

I dag tog jeg så hen til studievejlederen halvanden time tidligere end i går, og trak nr. 60, hvor de var nået til nr. 24. der var mange der var gået, og de var væsentlig hurtigere end i går, så efter 2 timer kunne jeg smutte hjem igen. Skal læse kemi på c-niveau hf-enkeltfag, rimelig kedeligt. Og så er det hver tirsdag aften i 1 år. Så jeg regner med at søge ind på ernæring og sundhedsskolen, mhp. at blive diætist, kemi c er lige det eneste fag jeg mangler. Det starter allerede i aften, så det er lige på og hårdt.

Skulle forbi posthuset med en pakke, og så smuttede jeg lige forbi falkenberg sko, og prøvede disse lækre ankelstøvler jeg har kigget på i 2 ugers tid. Har aldrig hørt om mærket før. De er fra SPM Boots, ægte skind og kostede 899 kr. Kanon lækre at have på. Hvad synes i? :-)

Synes jeg havde lidt ondt i min ene fod da jeg kom hjem. Så jeg måtte lige undersøge foden nærmere, for så at finde ud af at jeg simpelthen har trådt et glasskår op i foden. det blæser mildest talt af helvedes til, så det må være blæst ind i mine sandaler, da jeg gik.

3 kommentarer:

  1. Hvor irriterende med studievejlederen, kender det alt for godt, på min skole er det bare studieadministrationen, som liiige mangler et eller andet :/

    Fede støvler :) Hvordan ser de ud på? :)

    Ha' en god dag :)
    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det er bare så surt at spilde tid på sådan noget.

    Jeg har lige smidt et billede op af støvlerne på :-D De er fede ikke? :-D

    God dag til dig også!

    SvarSlet
  3. De er super fede!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...