onsdag den 18. august 2010

Nu skal det være!

Jeg kan ikke længere leve uden disse fantastiske støvletter med kilehæl fra Gardenia. Har prøvet dem flere gange, men med flere dyre indkøb var der ikke lige 1200 kr til endnu et par sko. Men nu skal det være!

Køb dem her

Det her vejr er godt nok smådeprimerende, sidder i sommerkjole, et stenkast fra byens mange butikker og drikker en rigtig sommer smoothie med friske bær og længes efter den danske sommer. Hvor blev den lige af? Thank god for online shopping <3

5 kommentarer:

  1. De er også bare super fede ! Har selv et par fra Deefeeter som desværre ikke holdt så godt i hælen, men det kunne en omgang superlim lige klare... ;-)
    Sejt at se at du er selvstændig på 6. år ! Hva laver du ?
    Jeg starter selv på kosmetolog skolen i søndergade på lørdag med henblik på at få min egen klinik på et tidspunkt :-)

    SvarSlet
  2. Ja, de er bare så lækre. Har prøvet dem et par gange i falkenberg, og de jeg så endelig havde lidt ekstra cash, ville jeg købe dem og så var min størrelse selvfølgelig udsolgt :-( Men nu fik jeg købt dem på nettet, endte dog med at købe dem med lynlås bag på, da de andre pludselig blev udsolgt midt i bestillingen. suk. De er bare så fede til leggings/jeggings eller slim jeans.

    Jeg arbejder som selvstændig smykkedesigner. Lever primært af at tage rundt på modemesser og af at sælge til butikker. Men vil til at studere igen. Lyder spændende med kosmetolog uddannelsen, fulgte godt med i din debat på mag. Det er fedt at kunne lave det man drømmer om :-)

    SvarSlet
  3. Årh den slags er bare typisk ! Altid udsolgt i ens størrelse når man virkelig vil ha' det... :-)
    Det lyder da fedt med smykkedesigner ! Må lige ind på ts og se nogle af dine værker... ;-)

    SvarSlet
  4. Årh de er fine :)
    Gid at jeg kunne finde ud af at gå i sko med hæle.. :)

    SvarSlet
  5. Elina - sælger ikke på trendsales :-P Men jeg har mine smykker ude i over 40 butikker i ind og udland :-D

    June - Du skulle tage og prøve disse støvler. Jeg er heller ikke så god til hæle, men disse er virkelig nemme at gå i. Wedges er generelt meget nemmere at gå i, og da der også er plateau foran, er hælen ikke så høj igen :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...