søndag den 19. september 2010

Anbefaling: The Big Bang Theory


Jeg er jo en sucker for tv-serier. Min samling består indtil videre af Criminal Minds, Sex and the City, Friends, Greys Anatomy, Bones, Gossip Girl, Orange County, Gilmore Girls, Prison Break og Desperate Housewives. Ja, det var jo ikke så lidt - og jeg har da selvfølgelig samtlige sæsoner der er udgivet ;-) Hver og en er absolut anbefalelsværdig.

Det næste i min samling skal være The Big Bang Theory, så et par afsnit på kanal 5 for noget tid siden og blev hooked. Så efterfølgende et par af de første afsnit på Cucirca og den er altså virkelig morsom.

Aaaanyway, jeg har fundet sæson 1 og 2 til hhv. 7,99£ og 12,99£ på amazon og de er selvf. med danske undertekster. 186 kr - det er da et kup! Sammen med de 2 tv-serier er der smuttet 8 film med i kurven, jeg lige skal have ryddet lidt op i inden bestilling. Fandt Parterapi i paradis/Couples Retreat der næææsten lige er udkommet herhjemme til 5£ på amazon - også med danske tekster. Nu venter jeg blot spændt på at How i met your mother falder i pris herhjemme, da amazon desværre ikke har dem med danske undertekster.

2 kommentarer:

  1. Hehe, kæresten er også helt vild med den serie :D Måske man skulle købe dem til ham!

    SvarSlet
  2. Har lige bestilt dem. Det kunne da helt sikkert være en god ting at overraske ham med, hvis han er vild med serien. 186 kr (+ porto) er da lige til at overkomme :-D Kunne jo også være at du selv faldt over lidt, fristelser er der i hvert fald nok af på amazon til yderst attraktive priser!

    SvarSlet
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...