lørdag den 4. september 2010

Dagens shopping fund!


Jeg er lige kommet hjem efter 2½ times shopping på strøget i Århus. Hjem kom jeg med 3 par sorte leggings, 7 dvd-film, et tørklæde og en kanon fedt multifarvet lille tæppe.

Tæppet er købt i Søstrene Greve til 38,80 kr. Det er jo latterligt billigt! :-D Ih hvor er det bare fint og det kommer til at lyse godt op i min entre. De har også en masse ensfarvede, men de multifarvede var ved at være solgt ud. Er det ikke flot? :o)

Fandt titlen på en film jeg så en gang for længe siden, as good as it gets, som jeg fandt i Fona til 50 kr. Og så købte jeg 6 film i Stereo Studio. 5 af filmene til kun 25 kr stykket! Så nu er min samling på godt 300 film + tv-serierne :-D

Tørklædet er fra Pieces og koster 99 kr. Har kigget på det en del gange, og da jeg så var i Vero Moda og Pieces i Bruuns Galleri i går, hvor det er udsolgt, gik jeg lidt i panik. Men jeg fandt det i Only på strøget. Det er et tupe tørklæde, der vikles 2 gange om halsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...