fredag den 24. september 2010

Lidt fredagsshopping

Var ude og shoppe lidt og fandt dette i H&M. Super lækker og blød cardigan til 179 kr, men der manglede et bælte i taljen, og så fandt jeg disse to fine læderbælter. Jeg havde SÅ svært ved at bestemme mig. Er vild med det sorte, men jeg synes at det var for kedeligt til cardiganen, så jeg endte med at købe det cognacbrune. Synes nu at det er meget fint og stod i 179 kr. Overvejer dog at smutte forbi og købe det i sort også. Mangler bare at finde ud af hvad jeg skal sætte sammen med cardiganen og bæltet. - Beklager det lidt grumsede billede, spejlet i H&M's prøverum trænger virkelig til en pudsning!

Var også et smut forbi posthuset og hente min pakke fra H&M Rowells, har dog ikke åbnet den endnu. Billeder kommer senere.. ;-)

Alle tingene på billedet kan i øvrigt købes på H&M's online shop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...