tirsdag den 28. september 2010

Amazon


Mit amazon køb kom i går. Shoppede 8 film og 2 dvd-sæsonner for 521,80 kr. De 2 tv-serier kostede 195,54 kr samlet. Så filmene har i gennemsnittet kostet 40 kr stykker, det er da okay. Særligt når flere af dem er udgået herhjemme. Jeg er dog rendt ind i et nyt problem. Pladsmangel! Mine 3 dvd-reoler er fyldt op, og da mit gulv er skævt der hvor de står, kan der ikke stå mere end 3, da den 4. kommer til stå skævt ud fra væggen, det vil jo se tåbeligt ud! Konklusionen er at jeg er nødt til at flytte! ;-) Ej, men jeg er dog på jagt efter en større lejlighed, så jeg kan få mig et kontor, så virksomheden ikke fylder halvdelen af min stue.



Girls just want to have fun, Sleeping with the enemy, Mermaids, Romy and Michele's high school reunion, Return to me, When Harry met Sally, Beauty Shop, Obseesed og The Big Bang Theory sæson 1 og 2.

3 kommentarer:

  1. I love your blog is great!!!! I hope you will check mine:)
    www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Min løsning: Mapper! Og så røg alle æskerne ellers op på loftet.

    SvarSlet
  3. Tror det kunne være ret fedt med en slags ringbind, med alle skiverne og omslaget i, og så kan man sidde og bladre, ligesom med brevpapir og glansbilleder ;-P

    Der er kommet mange flere til siden, så pladsen løb jeg tør for for længe siden :-/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...