tirsdag den 28. september 2010

Naturblade

Skal jo afsted på messe i denne weekend, hvor der er Designer Bazaar i Odense. Er i fuld gang med forberedelserne, mangler ikke så meget mere. Er ved at lave prisskilte - købte en cutter i går, så nu slipper jeg for at skulle klippe, men kan skære det lynhurtigt. Den kostede 100 kr i føtex - og sådan en burde jeg jo have købt for flere år siden ;-)

Anyway, jeg har lige siddet og ordnet alle naturbladene. - Det er ægte blade der er belagt med 24 karat guld eller sterlingsølv sat i smukke kæder eller på ørekroge. Måske kan i genkende nogle af bladene, som bl.a. er ahornblade, birkeblade, aspeblade, egeblade, agern, valnød, pinjekogler, bregneblade, ginkgoblade mv. og så er der også nogle blade som vi ikke har herhjemme som fuldmåneblade, bomuldsblade og japansk ahornblade. Håber at jeg når at få en opfyldning inden messen, men det tager flere uger at lave bladene, da de både skal tørres, pensles med noget der gør dem stive for derefter at blive dyppet i 24kt. guld eller 925 sterlingsølv. Skulle jeg nå få en opfyldning, skulle jeg gerne kunne udfylde 1-2 displays yderligere :-) De går som varmt brød - specielt på messerne, hvor kunderne også selv bestemmer kædetype og kædelænge mv. :-)

Pris 399 kr - kan købes online på http://www.andoradesign.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...