tirsdag den 28. september 2010

Skuffet

..er hvad jeg er over min bestilling fra H&M. Fik slettet en del og endte med at købe følgende:

Pasformen på kjolen synes jeg var elendig - jeg har stor barm, brede hofter og meget lille talje så jeg lignede en der var højgravid :-S Så ærgerligt, for den er så fin. De sorte leggings larmede når man bevægede benene og de lugtede grimt af plastik. Striktrøjen var slet ikke så pæn irl, og det lignede snarere en sweatshirt end en striktrøje. Suk.

Men jeg købte også:

Sort kjole til 249 kr, nylonstrømper til 69,95 kr og sort natkjole til 129 kr. Kjolen er skøn, og nylonstrømperne er virkelig lækre, SÅ lækker kraftig kvalitet og natkjolen er bare så fin. Sløjfen kunne jeg godt undvære, men jeg elsker at den har indsyet elastik så den sidder til ved barmen.

Mangler stadig at modtage noget der skulle komme midt i oktober - bl.a. den lækre uldfrakke. Ih hvor jeg glæder mig til at den kommer!

4 kommentarer:

  1. Kedeligt med tingene :( Fik du egentlig bestilt fra Asos? Jeg har givet dem en ny chance, for min kappe er nice :) følg med på bloggen senere hihi :D

    Men rigtig sød natkjole + kjole! det er den til 99 kr?

    SvarSlet
  2. Ja, det var rigtig ærgerligt ;-( Natkjolen er virkelig sød på og vigtigst af alt, så er den meget behagelig og dejlig blød - den koster 129 kr.

    Fik aldrig bestilt fra asos :-$ Kunne simpelthen ikke beslutte mig for hvilken størrelse jeg skulle satse på, men så fik H&M jo også en masse nyt og så gik jeg amok der i stedet for :-D

    Er spændt på kappen - vil holde øje ;-)

    /Julie

    SvarSlet
  3. Den er bare så fin den natkjole fra H og M. Jeg har købt den i lilla :) Plus fin blog du har her!
    - elskedelillahjoerne.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Tak skal du have :-) Ja, den er virkelig fin og lækker den natkjole. Overvejer også at købe den i lilla. Elsker lilla ;-)

    Kh.
    Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...