lørdag den 16. oktober 2010

8 amazing 925 silver moonstone rings


Har et eller andet flip med sølv og grå pt., de to farver harmonerer bare så fint sammen. Jeg faldt så over disse 8 fantastisk smukke fingerringe på ebay. Det bedste af det hele er at de er vanvittige billigt ift. at det er 925 sterlingsølv med ægte månesten. Skal have købt mig en ring eller to, og dette er mine favoritter fra ebay. Jeg er særligt begejstret for nr. 1, 2 og 5. Se priser og links nedenfor. Priserne er inkl. porto til Danmark.

Tip: Hvis I begiver jer ud i at søge efter smykker i sølv og forgyldt sølv på ebay, så køb fra Thailand, Indien, Indonesien ect. Thailand er specielt kendt for god kvalitet. Køb for guds skyld ikke fra Kina, de stempler og kalder alt for 925 sterlingsølv, selv om det ikke er det. :-)


Jeg bruger str. 50-51, som ca. svarer til 5/6 i us.


Right to left, top to bottom:


Have something for silver and gray/grey colors at the moment. - Found these amazing silver rings with moonstone on ebay. They are stunning and best of all - cheap! Need to buy some!  I especially love no. 1, 2 and 5.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...