onsdag den 27. oktober 2010

Barry M - Mushroom nailpolis


Købte denne neglelak i Topshop da jeg var i London i Juni. Har indtil videre kun brugt den på tæerne, men af ren kedsomhed, prøvede jeg at komme den på hænderne. Kan godt være at det bare er mig, men jeg synes den er lidt for brun. Havde den været mere lys i det, en anelse mere beige, havde den været lige i skabet. Men Barry M laver virkelig nogle lækre og holdbare lakker, de koster ikke mere end 2.95£ og så er de nemme at komme på.

Neglelakkerne kan købes online på Barry M's hjemmeside lige her
De sender fra UK/England, så der er ingen bekymringer mht. told ect. :-)

2 kommentarer:

  1. Bestilte selv for 43£ sammen med min søster og mor i fredags... Tsk alt for mange nice ting :D (De har også farvet mascara til 5£)

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Uh, det må jeg kigge nærmere på. kunne godt tænke mig en lilla mascara. Men det var da en pæn slat i fik købt for :-D

    -Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...