onsdag den 27. oktober 2010

Kender i det?

Fandt et par støvler bagerst i skabet i går, som jeg havde glemt alt om. De var jo egentlig rigtig fine, så dem besluttede jeg mig for at hoppe i på vej ud af døren. Af sted gik turen på posthuset (banegårdspladsen), igennem Bruuns Galleri, et hurtigt smut i Schweizerbageriet, før turen endte ved Tietgens Plads. Da jeg var under halvvejs huskede jeg hvorfor de var gemt langt væk bagerst i skabet, de er det rene tortur at have på. De har ca. 8 cm hæl, og når man går på den forreste sål, føles det som om man går på tæer i søm. Fortrød bittert at jeg ikke bare havde taget et par af de støvler på jeg plejer, men ak ;-) Har ikke nænnet at smide dem ud, da det trods alt er et par støvler til 1200 kr. der er stort set ubrugt.

Jeg har fået 3 kæmpe vabler, de to af dem lige på trædepuden under stortåen, og den ene er hjerteformet! :-D Trods smerten, så er det da lidt cool. Jeg kunne godt finde på at poste et billede, men jeg vil spare jer for det :p

Beklager den manglende blogging, har haft nogle rigtig travle dage. I mandags havde jeg besøg af Simone og Diana, hvor jeg lavede et lækkert fad med porre, tomater og peberfrugt med små bøffer af svinemørbrad overhældt med 7% madlavningsfløde med gul karrypasta og ris til. mmm. Fik desværre ikke taget nogle billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...