mandag den 4. oktober 2010

Nye kjoler og veloverstået messe

Det var så denne omgang Designer Bazaar, det var en rigtig god messe. Søndagen forløb stille og roligt, kunderne var jævnt fordelt over hele dagen, men kom gerne i klaser når man stod alene. pyh, det er standen for stor til at man kan overskue, med alle de små ting :-) Men det var som sagt en rigtig god messe, jeg fik købt endnu 5 kjoler - a girl can NEVER have too many dresses. - Det er jo ikke for sjov at bloggen kom til at hedde 99dresses :-P Jeg blev mobbet lidt af de andre, der synes jeg var lidt småtosset med overkøb af kjoler :-D Køber altid en masse kjoler og tasker, fandt dog ingen tasker i denne omgang, så jeg købte lidt ekstra kjoler, og til de priser er det svært at modstå. Næste weekend står den på MODEMEKKA i Århus, det skal nok blive godt. og i slutningen af oktober er det OUTLET-MESSE i Herning, så mon ikke jeg kan finde mig en fin og billig lædertaske eller to? ;-)

Her er lidt af det jeg købte i lørdags. Den mønstrede forrest er dog et fejlkøb, blev frygtelig stresset, da dørene blev åbnet og det stormede ind med besøgende. Jeg står nede bag i, så der kommer de heldigvis ikke i sådan en ordentlig stime på en gang. Nåede lige at betale og var efterfølgende fanget - der var mennesker over alt!

Kjoler fra Second Female

4 kommentarer:

  1. Jeg er nu blevet fast læser af din fantastiske blog.
    Jeg kan kun give dig ret mht kjoler. Jeg er også helt vild med kjoler og man kan slet ikke få for mange af dem!
    Jeg køber mindst en om måneden. Mine veninder, søskende og mor spørger tit om jeg ikke har nok, men svaret er altid. En pige kan ikke have for mange kjoler!
    Og hvor elsker jeg bare de 7 kjoler du har købt. Gad man selv havde penge til en. :)

    SvarSlet
  2. Hej Stinne,

    Tak for de søde ord :-) Der er bare ikke noget bedre end kjoler, og der er altid plads til en til :-D Det kan helt klart anbefales at tage afsted på modemesserne, for der er virkelig mange penge at spare :-D

    Kh.
    Julie

    SvarSlet
  3. Du har da vildt mange flotte kjoler :-) Du har hermed fået mig overbevist om, at jeg må have mig en hel masse flere kjoler :-)

    SvarSlet
  4. heheh, jamen man kan aldrig få for mange kjoler ;-D Jeg går kun i kjoler, så der skal jo en del til for at have noget at vælge i mellem :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...