lørdag den 9. oktober 2010

Vores stand til Modemekka efterår 2010

Hold fast det har været en rigtig god og VIRKELIG travl dag. Til trods for at standen kun var halvt så stor som i Odense, så lå vi vandret fra vi åbnede kl 10 til kl 14. Vi var 3 på standen og kunne først begynde at holde lidt pause enkeltvis efter kl 14. Da klokken var 16:40 (20 min i luk), var jeg endda overbevidst om at klokken kun var 15. Dagen er gået SÅ hurtigt. Pyh. Tilbyder tilpasning af kæder - de laves efter mål, så det står jeg også og laver ind i mellem + der skal fyldes op, da stativerne hurtigt bliver halvtomme. Men jeg skal lige love for at vi århusianere er kommet lidt mere frem i skoene og er blevet lidt mere storbyagtig som KBH. Vi er jo jydere - der passer på vores penge, men vi er ikke helt så slemme som hidtil. Og jeg er bestemt en meget prisbevidst jyde selv ;-) Er næsten begyndt at blive for nærig til at give fuldpris for de lidt mere dyre mærker i butikkerne, da jeg jo kan købe det få måneder senere for en brøkdel af prisen. :-D

Vi solgte sindssygt mange naturblade, fik en sending fredag d. 1. okt. inden designer bazaar og var nødt til at bestille flere til modemekka, som jeg fik hjem i onsdags d. 6. okt. Der er 3 ugers leveringstid, da de skal igennem en lang proces og først laves når jeg bestiller dem, så jeg købte alt det de havde på lager på fabrikken i Canada. Bestilte sent mandag aften og havde det leveret onsdag formiddag - fedex er nu lidt imponerende med deres LYNhurtige leveringer. Kunne være rart med endnu en opfyldning til i morgen, søndag, for der er godt nok blevet solgt ud. Skal på messe i slutningen af oktober igen, burde næsten købe flere hjem til den messe også.

Sådan kom standen i Århus til Modemekka til at se ud:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...