tirsdag den 16. november 2010

E.L.F. Desert Haze


En af mine nye lakker fra elf - desert haze. Det er lige sådan en farve jeg har ledt efter. Super lækker lys brun/beige farve, den er lige i skabet! og helt som håbet.

Den var virkelig svær at komme på tommelfingeren, da den tørrer lynhurtigt og tommelfingerneglen er jo noget større end de andre fingernegle, men det lykkedes da :-)

Er den ikke læks?

Der er gået 2 dage siden jeg kom den på, og den er stadig fin og er endnu ikke begyndt at skalle.

2 kommentarer:

  1. Jeg har den også og den er bare læks! (:
    Desværre skuffer elf's lakker nogle gange med farverne :I heldigvis ikke her!

    SvarSlet
  2. Ja, deres lilla farver har jeg dårligst erfaring med, farverne er så forskellig fra billedet, at det ligner at man har modtaget en forkert. Men de pink, røde og flere af de lyse nuancer, synes jeg svarer meget godt til billederne :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...