onsdag den 10. november 2010

Kun 1£ for fragt på E.L.F cosmetics til i morgen

Ville lige dele denne rabatkode til http://www.eyeslipsface.co.uk/


Købte SÅ mange fine ting i sidste uge jeg skal hente på posthuset i morgen. For 16,5£ fik jeg 7 neglelakker, 1 flydende sort eyeliner, 1 makeupspejl, 1 øjenmakeup pensel og 1 2i1 cremet øjenskygge i grå nuancer. Er så spændt på kvaliteten, men til de priser overlever man jo nok hvis noget af det ikke helt lever op til forventningerne.


Brug koden GLITTEREU og fragten koster kun 1£ :-) og den gælder til i morgen, torsdag kl 09:00 :-)

Shopper du for min. 35£ kan rabatkoden ELF20DK bruges, der udløser 20% rabat på hele bestillingen. Koden gælder til og med søndag d. 14. november.

2 kommentarer:

  1. Ihhh har næsten bare lige bestilt derfra! :-)

    SvarSlet
  2. De har også bare så mange fine ting! :-D Skal hen og hente mine ting på posthuset derfra i morgen, og prøve dem lidt og så tror jeg da nok lige at jeg skal købe lidt mere :-D Ih, det er altså fristende til de priser!

    -Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...