lørdag den 6. november 2010

Meget meget stolt! ;-D


Har haft mega travlt den seneste tid. D. 11. November udkommer gratis magasinet SKØN der fås i Matas. Jeg har lige modtaget 2 eksemplarer med posten, og ih billederne er endnu pænere IRL. Der har endnu aldrig været en fotograf der har kunne leve op til mine krav, så må man jo klare det selv ;-P Jeg har en annonce med i denne udgave, som ses oven for. Jeg har selv taget og redigeret billederne - meget stolt. Har ofte haft fotografer ude eller sendt noget ind til fotografer, men jeg synes sjældent at deres billeder lever op til mine forventninger. Så nu prøvede jeg selv, og til trods for at jeg hverken har et spejlreflekskamera eller er uddannet fotograf, synes jeg ski at jeg slap ret godt fra det. Billederne blev præcis som som jeg ønskede :-D

Har lige scannet annoncen fra bladet ind som ses nedenfor:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...