søndag den 14. november 2010

Mit køb fra e.l.f.


Det var hvad jeg fik shoppet. flydende sort eyeliner, 2i1 cremet øjenskygge, øjenmakeup pensel, spejl og 7 neglelakker til den nette sum af 16,5£ - 141,94 dkk

de 7 lakker. Golden Goddess, Black, Metal Madness, Glitter Glam
Nude, Desert Haze, Royal Purple

Er virkelig skuffet over den lilla, som så sådan ud på hjemmesiden, og det kan man jo ikke just sige at den gør irl øv ;-(




Disse 4 er er jeg virkelig positivt overrasket over, glæder mig til at få dem testet. de to øverste - Metal Madness og Desert Haze er SÅ lækre! :-)

Har allerede smidt en ny bestilling af sted. Det er så billigt og farverne er fantastiske, så det er svært at modstå. har også shoppet lidt øjenmakeup og læbestifter/glosser, som jeg er meget spændt på.

7 kommentarer:

  1. Æv med den Royal Purple, man skulle jo tro de har sendt en helt forkert farve!

    SvarSlet
  2. Ja, det er bare så ærgerligt. den er dødflot på billedet, men den jeg har modtaget er bare en fesen lilla nuance (som jeg har en milliard af i forvejen :-D), slet ikke lige så flot som foto. og ja, man skulle nemlig tro at det var en forkert. men klistermærket i bunden og æsken siger rigtig nok at det er royal purple. mystisk :-)

    -Julie

    SvarSlet
  3. Hvor godt holder neglelakkerne fra ELF?

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Kom Desert Haze på i går, så nu må jeg se hvor længe den holder. men den er stadig fin og virker ikke til at være så skrøbelig :-)

    -Julie

    SvarSlet
  5. Hej Julie,
    Det er godt nok også en dejlig blog, du har dig her :-) Jeg kan godt se, at farven på Royal Purple er helt anderledes.. Men jeg kan nu stadig godt li' den rigtige farve, så det er da et held :-) Men godt spottet!

    SvarSlet
  6. Jeg synes nu også at den er ok - ELSKER lilla. Men ledte efter en i lige den nuance, så jeg må på jagt igen. Har dog set at rimmel har en i nogenlunde den lilla, den er virkelig lækker.

    og tak for de søde ord :-D

    -Julie

    SvarSlet
  7. Barry M har en der er rigtig lilla :) De holder hvertfald ligeså længe som fx Chanel, er min erfaring :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...