søndag den 21. november 2010

New in - 7 nye lakker


Her er resultatet af sidste shoppingtur på elf, det blev til 7 lakker. Er oppe på 14 elf neglelakker nu, så jeg har tænkt mig at jeg vil prøve at lave en oversigt med farverne irl vs. farverne online på elf. - må dog vente til sollyset titter frem igen. Synes der er nogle af farverne der skuffer irl ift. hvordan de ser ud på billederne online, så måske kunne det hjælpe andre til at undgå at lave et fejlkøb, men måske blive fristet til nogle af de andre farver :-)

De sidste lak jeg havde på var desert haze fra elf, og den holdte i 4 dage før den begyndte at skalle. Det passer fint nok til mig - gider ikke have den samme farve på ret meget længere ;-D og til de 13 kr en lak koster er det bestemt til at leve med!

og i får lige lidt ekstra billeder:


3 kommentarer:

  1. Corrina21/11/10

    Jeg ville ønske jeg kunne finde ud af at lægge neglelak på. Synes det ser så fint ud, men kan bare ikke finde ud af det :( Jeg er vilde med de lyserøde :P

    SvarSlet
  2. Det er også klart nemmest at komme neglelak på den modsatte hånd af den man skriver med, men øvelse gør helt sikkert mester! Tungen skal virkelig være lige i munden, når det er højre hånd jeg skal komme det på. Så må man bare være udstyret med en gang neglelakfjerner og vat og blive ved til den er der :-D hihi

    -Julie

    SvarSlet
  3. Det er jo helt vildt, at neglelak kan sælges så billigt :-) Elsker neglelak og kan slet ikke få for mange :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...