søndag den 7. november 2010

Ny lak - star night glitter!



Købte denne lak på ebay, som jeg fik hjem i torsdags. Ved ikke helt hvad jeg synes om den nu, hvor jeg har fået den hjem og har fået den på. Tror i hvert fald ikke at den bliver på særlig længe, alt det glitter der er i lakken, ligger som en ru overflade oven på neglen, til trods for flere ekstra lag med en klar lak. Det er lidt svært at vænne sig til. Kvalitetsmæssigt synes jeg ellers at den er ganske fin og nem at komme på, og så var den helt tør efter 20 min. plejer at sidde 1 time før det er helt tørt, da jeg kommer flere lag på, så det plejer at være følsomt overfor slag og mærker, men denne var fuldstændig tør efter 20 min.

Hvis nogle af jer skulle blive fristet, koster den 32 kr inkl. fragt, fås i flere farver og kan købes lige her


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...