mandag den 15. november 2010

Nybagte scones



Jeg har snydt lidt, for jeg har brugt en færdigblanding fra Amo. De er SÅ nemme at lave og smager skønt. De skal ikke hæve eller lign. så det er bare at tilføje vand, røre og lave ca. 16 boller som skal i ovnen i 8-10 min. Inkl. opvasken efterfølgende, har man nybagte boller på 30 min. :-D Desværre er de UMULIGE at opdrive, da de åbenbart ikke er en del af deres normale sortiment. Men de kan ofte findes i netto som pt. har Amo kage- og bolleblandinger på tilbud til 16 kr pr. pakke ;-)

4 kommentarer:

  1. Hvor pudsigt at vi begge har bagt scones :-) Jeg er også lige blevet fast læser på din skønne blog! Jeg glæder mig til at kigge videre i aften :-)

    SvarSlet
  2. ja :-D dine er bare made from scratch, er de ikke? I såfald er du nødt til at dele opskriften ;-)

    -Julie

    SvarSlet
  3. Jo, jeg synes næsten ikke, det kan betale sig at lave dem fra en pakke. Det er "næsten" lige så besværligt ;-) Og så får jeg dagligt sms fra min mor om, at nu har de fundet nye sager i de der færdigblandede pakker.. Så pas på ;-) Dermed ikke sagt, at jeg aldrig holder mig til nødløsningerne :-)

    SvarSlet
  4. Det er også kun scones - til nøds fødselsdagsboller jeg bager af færdigpakkerne, synes klart det smager bedst når man laver det fra bunden, og så lang tid tager det jo heller ikke at bikse fx en chokoladekage sammen :-D

    -Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...