lørdag den 27. november 2010

Nye vinterstøvler - Sorel joan of arctic

Nu kom vinteren jo tidligere end planlagt, og da jeg så ville til at købe de støvler jeg havde udset mig, var de udsolgt over alt :-( På meget få dage! tsk.

Anyway, andre skulle være på jagt efter denne støvle, kan de købes på denne tyske side til ca. 1170 kr inkl. fragt til DK. De har et rimelig stort udvalg af Sorel støvler, og alt er jo pretty much udsolgt herhjemme. Jeg har shoppet et par i grå i eftermiddags, og de er allerede på vej <3


Shop her

Støvlerne er desværre udsolgt på den tyske side, men da jeg kan se at mange stadig klikker forbi dette indlæg, vil jeg blot dele et tip om at støvlerne kan købes på den amerikanske amazon, dog kommer der både moms og importgebyr på, når man køber uden for EU - men man kan være meget heldig at den slipper lige igennem. Ellers forsøg at få tilsendt med fedex, dhl, tnt, ups eller lign, da de ikke har det vanvittige høje importgebyr på 160 kr, som postdk opkræver :-) Køb her

7 kommentarer:

  1. Dem er jeg sikker på du bliver glad for! Jeg har Sorel's Cate the Great, men havde jeg ikke kunne få dem havde jeg valgt Joan of Artic modellen.

    SvarSlet
  2. De ser godt nok skønne og varme ud, et must i snevejret!!

    God 1 advent!!

    //Ditte

    SvarSlet
  3. Ja, jeg er sikker på at de bliver et hit, og de måtte såmænd godt være her allerede nu, det ville i hvert fald gøre hundeluftningen lidt sjovere :-D

    God 1. advent til jer begge :-)

    -Julie

    SvarSlet
  4. Anonym2/1/11

    Hej..

    Jeg har prøvet at bestille dem inde på amazon.com, men bliver ved med at få en fejl om, at jeg ikke kan få dem sendt til den valgte adresse.
    -er der nogle herinde, der har haft lignende problem, og tilfældigvis ved hvorfor man får denne besked??

    -har ikke en profil herinde, derfor sendt som anonym :)

    Mvh. Pernille

    SvarSlet
  5. Hej Pernille,

    Det lyder godt nok mystisk, kender til flere der har købt dem på amazon. Har du kun prøvet i dag eller over flere dage? Hvis det kun er i dag du har prøvet, kan det måske være fordi der er en fejl på amazon. Måske kan den gå igennem i morgen, ellers synes jeg du skal prøve at kontakte amazon eller evt. forsøge med en anden leveringsadresse? :-)

    Mvh.
    Julie

    SvarSlet
  6. Anonym8/1/11

    Hej

    Vil bestille støvlerne i sorte str. 36 til min datter. Hvad vil i anbefale str. 5 eller 6.??
    Har i den tyske webadr.?

    Hilsner

    Dorthe

    SvarSlet
  7. Hej Dorthe,

    Du kan finde linket længere oppe ved at klikke på "shop her" der står lige under billedet.

    Jeg har købt støvlerne i den størrelse jeg bruger normalt :-)

    Mvh.
    Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...