søndag den 14. november 2010

Tip: Se tv-serier online gratis

tv-dome.net og cucirca.com kan man se forskellige tv-serier ganske gratis og uden begrænsning. De forskellige afsnit bliver tilgængelige efter at have været vist på amerikansk tv, som altså er væsentlig foran. Jeg har således snydt og set alle afsnit af Gossip Girl, Bones, Desperate Housewives, Greys Anatomy, Criminal Minds, The Big Bang Theory mv. længe før de bliver vist på dansk tv eller udkommer på dvd.

Er virkelig utålmodig når det kommer til sådan noget, men så snart de udkommer på dvd, skal de alle og enhver hjem i samlingen og stå!

Man kan se mange forskellige serier online, det er også en god måde at teste en ny tv-serie på og finde ud af om det er noget der er værd at kaste penge efter inden man gør det. Det gjorde jeg bl.a. med the big bang theory, havde set noget af 2 afsnit i fjernsynet, og ville så lige se om serien så også fangede mig og så de første 3 afsnit af sæson 1, hvorefter jeg shoppede sæson 1 og 2 af serien til små penge på amazon :-D

Der kommer i øvrigt nye afsnit af de omtalte tv-serier 1 gang om ugen pt. og går alt efter planen, bliver afsnit 8 af sæson 7 af Greys Anatomy til gængelig i dag ;-)

7 kommentarer:

  1. Uhhh jeg turde ikke selv anbefale linket, selvom jeg bruger det dagligt ;-) Er vildt bange for at det skal blive lukket! :-)

    SvarSlet
  2. Der er heldigvis mange andre sider man også kan se serier gratis på :-D Tror faktisk ikke at det er ulovligt, for så vil jeg da helt sikkert mene at det var blevet lukket ned. - Så længe man ikke downloader der til sin computer vel at mærke - det er jo bare ligesom når man hører musik på youtube. :-D

    -Julie

    SvarSlet
  3. Anonym23/1/11

    Hej :)

    Har nu været inde på tv-dome.net, men hvordan ser man serierne gratis? De vil gerne have at jeg opretter mig som medlem og dernæst kommer man til en betalingsside...

    /Line

    SvarSlet
  4. Hej Line,

    Du behøver/skal ikke være medlem for at kunne se serierne.

    Klik ind på tv-dome.net, klik derefter på tv-shows og så finder du den serier du gerne vil se. fx gossip girl, som du klikker ind på, og så kommer du ind i en liste hvor de sidst viste afsnit er :-)

    Der er også siden http://www.cucirca.com/ :-)

    SvarSlet
  5. Hvorfor kan man ikke se paradise der inde :s ?

    SvarSlet
  6. fordi det ikke er en dansk side og paradise ikke er en serie men reality ;-D

    SvarSlet
  7. Anonym12/2/12

    jeg kan ikke finde ud af det ? :(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...