lørdag den 20. november 2010

Vanvittig smuk kjole fra Saint Tropez


Jeg er død forelsket i denne fantastiske kjole fra Saint Torpez. Den har det helt rigtige snit, og så er den bare så fantastisk smuk og virkelig feminin. Den sælges på trendpal.dk til 449,95 kr og kan købes lige her i sort og her i rosa. Hvis man opretter en brugerkonto kan man spare yderligere 5%

Er virkelig fristet til at købe en af hver, men ender nok med at købe den sorte, medmindre der tryller sig lidt ekstra cash frem på min konto!

7 kommentarer:

  1. Corrina20/11/10

    Ihhh hvor er den fin :) Du må ikke poste sådan noget, jeg har shoppet alt for meget i denne måned, men den her gad jeg godt have fingrene i.

    SvarSlet
  2. Samme her, vil gerne have fat i dem begge, men må nøjes med en enkelt - suk! ;-)

    -Julie

    SvarSlet
  3. Åh nej, endnu en side jeg ikke kendte.. Og jeg holder ellers shoppestop, efter mit ebay køb :)

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke. Jeg kan godt forstå, at du ikke kan vælge. Men så ville jeg også klart starte med den sorte, da den er mest klassisk :-) Med mindre du skal til sommerbryllup ;-)

    SvarSlet
  5. Har lige været nede og prøve den i bahne, hvor den sælges til 499,95 kr og den er bare smuk irl. så jeg er kommet til at købe dem begge online :-D Nu må jeg så heller ikke shoppe resten af måneden, hvis jeg også skal have råd til at købe julegaver mm. ;-)

    -Julie

    SvarSlet
  6. Corrina20/11/10

    Resten af måneden? Det er kun 10 dage - haha du er sød :)

    /Corrina

    SvarSlet
  7. Hihi ja, men jeg bor også lige ved siden af strøget og bruuns galleri, og går forbi hver dag når jeg skal på posthuset, og så er det jo svært bare at gå forbi ;-) hihi.

    -Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...