onsdag den 22. december 2010

95% chance for landsdækkende hvid jul

Iflg. tv2, skulle der være 95% chance for en landsdækkende hvid jul. Synes at det er skønt, men det må gerne forsvinde i løbet af helligdagene efter d. 24. dec.

Blev færdig med julegaveindkøbene i søndags. eller så godt som. mangler min far, aner simpelthen ikke hvad jeg skal købe. Han havde fødselsdag i slutningen af november, hvor han fik en pakkekalender der bl.a. indeholdte underbukser, sokker, slips og trøje. Han har aldrig nogle ønsker og svaret lyder altid "en sød datter", når han bliver spurgt. Hvortil jeg svarede - fint, så får du en kjole til mig ;o) Så bliver jeg i hvert fald glad!!! :-D

Arh, overvejer at købe en ny fastnet telefon til ham, da dem mine forældre virkelig trænger til en udskiftning. Men det tyder ikke på at det bare lige er sådan noget man køber? Hvad ved jeg, har aldrig købt en fastnettelefon før. men når jeg kigger på elgigantens hjemmeside, har de primært kun nogle trådløse og nogle ikke særlig kønne og et meget lille udvalg af de øvrige. suk ;-)

Anyway, jeg er lige blevet færdig med at pakke gaver ind. Det er skønt. I morgen har jeg i sinde at lave flere brændte mandler, lave karameller med forskellige nødder og nogle flere julesmåkager. Synes at det er så hyggeligt.


og så skal i da lige have et billede af en lille prinsesse. Emily skal klippes i morgen. Det trænger hun også til, pelsen er umuligt at holde i dette vejr og filtrer nemt. Det er åbenbart sjovt at ugle håret igen lige efter man er blevet børstet og havde fået lavet en fin hestehale.

2 kommentarer:

  1. Nøj, det er da bare den kæreste lille skabning du har der. Total hårbold:-)

    SvarSlet
  2. Nej, en herlig lille vovse, hvor er hun nuttet :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...