tirsdag den 28. december 2010

Dagens outfit #4







Beklager min dårlige humor, men jeg var flad af grin over emmy, der rendte rundt i røven på mig og ikke var helt med på hvad der skulle ske, fordi jeg tog sko på :-D

og så synes jeg det var tid til et nyt billede over til venstre ;-)


 Shoppede denne fine ring i Pieces i dag. Kiggede på den et par gange før jul, men overbevidste mig selv om at den ikke skulle med hjem. Har tænkt på den siden, og da de så kun havde en tilbage i str S/M, måtte jeg slå til. Den er lidt for stor, har også nogle mærkelige små fingre. Den mangler en sten, men det er ses slet ikke irl.

Cardiganen er en af de mange ting jeg "kom til" at købe til mig selv, da jeg var ude og købe julegaver d. 18-19. dec :-D 

Boots: Gardenia - Cardigan: Vero Moda - Dress: H&M - Ring: Pieces - Leggings: Gina Tricot

1 kommentar:

  1. Det er virkelig en smuk ring! Og nej, man kan slet ikke se, at der mangler en sten. Hvor er den flot.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...