tirsdag den 7. december 2010

Fri fragt på nelly.com hele ugen

5 kommentarer:

  1. Det er jo farligt det der ;-)

    SvarSlet
  2. hihi jae, men på den anden side kan man nøjes med at købe en lille smule, uden at skulle over et vist beløb for at få fri fragt.

    SvarSlet
  3. Ja, det er naturligvis rigtigt. Det er så træls at skulle nå op på f.eks. over 600kr. :-) Men ser du, jeg kan ikke nøjes med kun at købe en lille smule ;-) Jeg kan nemlig aldrig beslutte mig for en enkelt ting eller to :-)

    Har lige vundet de smukkeste smykker hos dig i adventskonkurrencen! Ih hvor er de skønne :-)

    SvarSlet
  4. Ih et fint indlæg du har lavet, hvor er du sød. Vidste faktisk ikke at det var dig der vandt, så det er lidt sjovt :-D Håber at du bliver glad for smykkerne :-)

    SvarSlet
  5. Hehe, det var så lidt :-) Ja, jeg synes også selv, det var ret pudsigt :-) Og jeg var endda ikke heeelt sikker på, at det var dit design lige til at starte med :-) Det kan du tro, de er super smukke! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...