lørdag den 18. december 2010

Første runde af juleshoppingen overstået

Jeg tog hul på juleshoppingen i dag, fik købt ca. halvdelen. Mangler at købe noget til min far og min bror, og de er virkelig kropumulige at købe gaver til. Den røde er den obligatoriske til min gamle mormor og indeholder en æske chokolade fra frelsens, det har været en fast tradition siden jeg var 14 år. og hun elsker det. Synes ikke indpakningen er særlig fin, så jeg overvejer lidt at pakke den om. Foretrækker at gøre det selv, så jeg har også lige siddet og pakket de 4 andre ind :-D Hader når butikkerne pakker dem ind i papir totalt klistret til med reklamer, det synes jeg ødelægger spændingen for indholdet en smule, når man ved hvilken butik det kommer fra :-)


ELSKER at give gaver, vil næsten tro at jeg er mere spændt på modtagerens reaktion når pakken åbnes, end modtageren er spændt på indholdet :-D Da jeg var lille kunne jeg slet ikke holde den spænding ud, og spurgte igen og igen om folk ikke gerne ville vide hvad der var i pakken. og når de så endelig skulle åbne den, og det ikke gik hurtigt nok, kunne jeg altså ikke holde igen og endte med at fortælle indholdet :-$

Hvor langt er I med juleshoppingen? :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg har selv lige siddet og pakket gaver ind, mangler heldigvis ikke at købe så mange og jeg håber at jeg når det mandag eller tirsdag.

    SvarSlet
  2. Det er også bare så hyggeligt :-D Jeg bor heldigvis lige ved siden af bruuns og strøget her i århus, så det er nemt lige at smutte derover når tiden er uden at skulle planlægge i forvejen. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg fik købt de sidste i onsdags, så nu mangler jeg bare lidt papir til at pakke den sidste rest ind. I år har jeg fået købt et par meget personlige gaver (mine søskende, min kæreste, min nevø og niece har fået taget nogle vildt gode portrætbilleder). Håber på at få købt papiret i dag, og så skulle gaverne være klar i aften :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...