søndag den 26. december 2010

God bagjul

Jeg har lavet absolut ingenting de sidste 2 dage, har holdt helt fri - inkl. her fra bloggen, og det har været helt aldeles fantastisk. Har sovet længe, bagt en smule, lavet mad og stenet fjernsyn. Elsker at der er så mange gode film i fjernsynet her i juledagene. og apropos gode film, så har jeg netop set pigen der legede med ilden på dr.

Den kan i øvrigt - sammen med de to andre (mænd der hader kvinder og luftkastellet der blev sprængt) købes for 99 kr eller 3 for 200 kr i Kvickly fra i morgen, mandag. Der er i øvrigt en del andre dvd'er at vælge i mellem. Har mænd der hader kvinder og har ledt efter de 2 andre i evigheder til en fornuftig pris. Vil ikke give mere end 100 kr stykket, og det kan de nu endelig fås til og så med en gratis film oven i, I like :-D

Anyway, jeg havde en fantastisk juleaften, der for første gang i laaaang tid ikke blev holdt hos mine forældre. Juleaften blev nemlig holdt hos min moster og onkel, og vi var 14 mennesker i alt. Havde en rigtig god aften, med god mad og jeg fik en masse gode gaver. Poster måske et par billeder ved lejlighed.

I dag har jeg bagt scones, banankage med store chokoladestykker og pizza. mmm.

Billedet nedenfor er noget af al det konfekt, julesmåkager mm. vi fik bagt i løbet af december til lille juleaften. Marcipanen og vaniliekransene var dog allerede forsvundet.

Fedtebrød, krydderkager med glasur, store brændte mandler, kyskager med hasselnødder og mærk chokolade, jødekager, flødekarameller med paranødder og hasselnødder med mørk chokolade og små brændte mandler med kanel.

Må hellere poste nogle opskrifter ved lejlighed. Tror også at karamellerne kunne være fantastiske uden nødder, de skal i hvert fald prøves!

Har I haft en god juleaften og nogle gode juledage? :-)

1 kommentar:

  1. Hvor har du dog været flittig :-) Jeg glæder mig til 3 fridage lige om snart :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...