fredag den 31. december 2010

//GODT NYTÅR//

Beklager det dårlige billede. Jeg er endt op i dette outfit til i aften, efter at være blevet uvenner med flere af mine kjoler, blev det til denne.

Halvdelen af min stue. Mit spisebord har tidligere været mit arbejdsbord, hele min stue har generelt været fyldt med firma ting. Men nu har jeg fået flyttet det rundt og fået det over på mit skrivebord, så skal jeg bare have sat en hylde op, så skal der nok blive plads til det.

Menuen i aften står på:

Forret:
Tunmousse med brød (ville min veninde gerne stå for)

Hovedret:
Økologisk (!!! :-D) roastbeef med hasselbagte kartofler og salat bestående af valnødder, melon, frisk ananas, mango, salat mix, avocado, appelsinsaft mm.

Dessert:
Chokolade tærte pyntet med valnødder, hindbæris, hindbær coulis og friske eksotiske frugter.

og nu må jeg hellere komme videre, da gæsterne kommer her om en halv times tid :-)

GOOOOODT NYTÅR! :-D

3 kommentarer:

  1. Godt nytår! :-)
    Rigtig smuk kjole. Hvor er den fra?
    Jeg kan godt følge dig i indretningen.. Jeg har det samme problem, for mit studie fylder hele vores spisebord. Jeg mangler lidt et ekstra rum OG et skrivebord til at have tingene stående PERMANENT :-) Hehe.. Kæresten har "gamer" skrivebord i soveværelset, og der er bare ikke plads til mit gear :-(
    Mums, det både lyder og ser lækkert ud :-) Håber det var en succes :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er virkelig frustrende ikke at have plads nok. Jeg er også på jagt efter en større lejlighed - mangler virkelig desperat et ekstra værelse, ikke kun for pladsens skyld, men også for at kunne lukke/gemme alt firma halløjet væk, så jeg kan have min stue i fred, det ville være fantastisk ;-)

    Kjolen er fra Bik Bok - er også rigtig glad for den.

    og godt nytår til dig også :-)

    SvarSlet
  3. Sød kjole :) Så det er vist helt ok du blev uvenner med de andre :)

    /June

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...