fredag den 31. december 2010

HAPS!

Ih, min mor var lige i kvickly for at købe det sidste ind til nytår, og så så hun at de endelig havde fået pigen der legede med ilden og luftkastellet der blev sprængt hjem igen som hun købte til mig. Har været i 3 forskellige kvicklyer, og jeg har nok været i kvickly hver eneste dag, ligesom min mutti har kigget i kvickly i tranbjerg og kvickly xtra i viby uden held. Men nu havde de pludselig fået dem i Bruuns. Haps.

3 dvd'er for 200 kr. YAY! Nu ved jeg hvad jeg skal lave d. 1. og 2. januar, selv om jeg lige har set dem på dr, kan de snildt ses igen. Mænd der hader kvinder har jeg set over 10 gange :-D Er spændt på valentine's day, der er mange gode skuespillere med i, men det plejer at være noget ragelse, når der er så mange gode skuespillere med, men med de lave forventninger jeg har til den, kan man jo næsten kun blive overrasket :-)


2 kommentarer:

  1. Ej hvor heldigt :-) Jeg synes ret godt om Valentines Day. Den er enormt sukkersød :o)

    SvarSlet
  2. har også fået set Valentines Day, og jeg synes faktisk også at den var ganske okay. Det er en meget sød film, så jeg blev positivt overrasket :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...