lørdag den 11. december 2010

Hovsa!


Skulle bare over og bytte en kjole i Bruuns, efter jeg havde været på posthuset og sende breve i går, det gik dog ikke helt som planlagt, for jeg kom hjem med hele 8 nye ting.

Der er åbnet en Saint Tropez butik i Bruuns Galleri lige mellem Bianco og Companys, hvor jeg fandt det super fine stjerne tørklæde. Det koster 169,95 kr, men de har pt. åbningstilbud, så der er 20% rabat på alt i butikken. Så jeg kom kun af med 136 kr. De har det i 3 forskellige farver.

Det andet tørklæde er fra Pieces og koster 129 kr.

Slutteligt fik jeg købt lidt ind i Søstrene Grene. Jeg har en svaghed for krystal lignende glas, skåle, krukker osv. Så da jeg så disse små fine skåle, måtte de altså med hjem. De koster også ca. 7 og 9 kr stykker. Ved ikke helt hvad de skal bruges til, det må tiden vise. De har igen fået de små cupcake krukker hjem, og der var sørme en farve jeg ikke havde - så den skulle jeg da også have! ;-) Udstiksformene til 9 kr, måtte også med hjem.

2 kommentarer:

  1. Ej nogle lækre print på tørklæderne :-) Tørklæder kan man jo altid bruge. Smukke glas, de kan du bruge til fyrfadslys :-)

    SvarSlet
  2. Er også vild med begge tørklæder, glæder mig til at få dem i brug :-D

    Ja, fyrfadslys kan vist godt gå i dem. Ellers kunne de måske bruges til slik, dip eller lign. Det må tiden vise ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...