tirsdag den 14. december 2010

Luksus vs budget - Hudpleje

Har i årevis brugt lancomes 3i1 ansigtsrens, den er super effektiv og så er det så smart med 1 produkt der kan fjerne al makeuppen.

Da jeg løb tør for Lancôme fornyligt, ville jeg prøve noget andet. Som alternativ til Lancôme's faldt jeg over en 3i1 ansigtsrens fra de stribede fra matas. Nu har jeg testet den, og jeg er virkelig positivt overrasket. Den er lige så effektiv hvis ikke bedre. Modsat Lancômes er den fra matas også virkelig effektiv til at fjerne mascaraen.


Jeg vil helt sikkert købe den stribede fra matas igen, flasken er ikke bare større, den er også virkelig billig sammenlignet med Lancômes. Jeg plejer at bruge 1½-2 af lancômes i løbet af et år, så det er noget af en besparelse :-)

2 kommentarer:

  1. Vil det sige, at den både virker som øjen-make-up-fjerner, rensemælk og skintonic? For så er det da et vidunder. Jeg vidste faktisk slet ikke, at den slags fandtes.. Den er jo især smart til ferie, hvor man gerne vil slæbe mindst muligt. Men nu bruger jeg vandfast mascara, mon det virker?

    SvarSlet
  2. Jeps, det er rensemælk, skintonic og øjenmakeup fjerner i 1 og samme flaske. død smart, og virkelig praktisk, da den fjerner alt. Ved ikke hvor effektiv den er til vandfast mascara, men ellers kan man få en lille flaske til små penge til at fjerne vandfast øjenmakeup. Det kan i hvert fald anbefales! :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...