mandag den 27. december 2010

Årets julegaver

Har fået en masse fine julegaver i år:


Lancôme hydre zen gaveæske med ansigtscreme og prøver,
Versace bright crystal, 
Logitech computerhøjttalere,
Gossip Girl sæson 3,
Desperate Housewives sæson 6,
2 basis kjoler fra H&M,
Elizabeth Arden mascara,
Gavekort til Bruuns Galleri,
Urtekniv fra Raadvad,
Håndcreme fra body shop
og 600 kr.

Sengebetræk i egyptisk bomuld + 2 ekstra pudebetræk i lavendel fra magasin
Æbleskivepande
og raadvad knivsæt.

Havde egentlig kun ønsket mig 2 knive, men jeg beholder sættet alligevel :-D Havde fået nogle andre computerhøjttalere end dem på billedet, de var dog ikke særlig kønne og alt for store, så jeg byttede dem til disse fra logitech der nemt kan smides ned i en skuffe og så koster de kun 149 kr i elgiganten :-D Dem jeg havde fået kostede 349 kr, så jeg fik også 200 kr til udsalget med i hånden - yay!

Udover gaverne på billederne fik jeg også en parfume, der ikke lige var mig, så den har jeg byttet som det eneste.

3 kommentarer:

  1. Det er så lækkert at få skrabet penge sammen til udsalget ;)

    SvarSlet
  2. Det er det helt sikkert :-D hihi

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige julegaver. Der er ikke noget bedre end sådan nogle praktiske ting, som man ikke selv "gider" at smide penge efter :-) Og så selvfølgelig masser af cremer :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...