lørdag den 11. december 2010



Nu er sneen "desværre" væk her i Århus C, men jeg ville alligevel lige vise jer disse to billeder fra i onsdags af den super smukke udsigt jeg havde fra mine vinduer. Der er bare ikke noget så smukt som træer dækket af sne.

Beklager den manglende blogging, jeg har haft frygtelig travlt, været en tur til forundersøgelse på hospitalet og har været holdt vågen hele nætter af mavesmerter. Skal have en mavekikkert undersøgelse d. 17. januar, var desværre ikke muligt før - dumme jul! :-( Døjer med galdestensanfald og så har jeg problemer med mavesyren, så de skal tjekke om jeg har sår nede i maven eller lign. før de opererer. Håber at det snart får en ende!

3 kommentarer:

  1. Uhh, det lyder ikke sjovt. Min mor går gennem noget lignende for tiden og skal også snart gennem en kikkertundersøgelse. Håber det løser sig for dig.


    www.spoonyacedia.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :-) Nej, det er ikke særlig sjovt, håber at det snart får en ende - også for din mor :-)

    SvarSlet
  3. Åh nej da, det lyder forfærdeligt! Håber du har det okay, trods det hele.. Helt forståeligt at du ikke har den største tid/overskud til blogging...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...