mandag den 17. januar 2011

Av for fanden!

Fik lavet en kikkertundersøgelse af maven i formiddags. Er panisk angst for nåle, men at få en nål i hånden og efterfølgende et lille rør der blev siddende i hånden, var vand ved siden af den slange jeg skulle have ned i halsen. Har rigtig ondt af mig selv, har mega ondt i halsen - gør meget mere ondt end når jeg har ondt i halsen ifm. influenza og lign.


Men jeg morer mig nu meget over for mig selv. det smertestillende gør at man er lidt ligeglad med det hele. i mens jeg havde slangen i halsen - eller også var de ved at trække den op, brækkede jeg mig 2 gange, hvor der kom en masse dejlig gul galde op - havde fastet siden midnat. og da slangen til slut var fjernet, var der savl og spyt over det hele. Jeg er mega forfængelig, virkelig meget! og jeg var flad af grin flere gange. Morede mig helt kongeligt over min ligegladhed med savl og bræk ;-D Endda foran to lækre læger!

Anyway, de fandt ikke noget. Havde jeg også på fornemmelsen. Så nu venter jeg kun på forundersøgelse i februar, hvor jeg forhåbentlig får en tid rimelig hurtigt efter til operation, så jeg kan få fjernet min galdeblære.

Nu håber jeg bare at smerten i min hals snart fortager sig, så jeg kan holde ud at synke mit eget spyt og får lidt appetit igen. Ynk og suk! Poor me.

6 kommentarer:

  1. Haha, mmm en lækker beskrivelse du kommer med ;)

    God bedring!

    SvarSlet
  2. Enig, tak for alle de lækre detaljer :-)
    Håber du er ok efter din lille tur :-) <3

    SvarSlet
  3. Hahaha ja, det maler jo et lidt bedre billede af det hele med en detaljeret beskrivelse ;-D

    Under normale omstændigheder ville jeg være død af skam over savl og brækket, men jeg kunne ikke være mere ligeglad i situationen, det var fab ;-P

    Tak begge to :-)

    SvarSlet
  4. Det ser godt nok ubehageligt ud :( Og lyder max klamt hehe, håber du får styr på maven :)

    SvarSlet
  5. God bedring! :)

    Og sikke en fed blog du har! :)
    Er da lige blevet fast læser. Ville være glad hvis du ville besøge min blog :)

    http://kisskarina.blogspot.com
    Karina.

    SvarSlet
  6. Tak piger, har det heldigvis bedre i dag, men jeg skal skisme aldrig have sådan en undersøgelse igen :-D

    Karina - vil da lige slå et smut forbi :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...