torsdag den 6. januar 2011

E.L.F - dark navy


Farven er virkelig svær at fange på et billede, den er dog ikke lige så klar blå som elf's eget foto, slet slet ikke. Den blå farve ligger meget tæt op af sort, og de fleste troede at jeg havde sort neglelak på. Den blå farve man kan ane fra flasken på øverste foto svarer meget godt til virkeligheden.

Dette er den dårligste af elf's lakker jeg har prøvet. Efter 1½ dag, begyndte den at skalle meget af på tommeltot og pegefinger på begge hænder - det er de fingre jeg bruger mest. men udover det, så kan jeg godt lide farven og den var virkelig nem at komme på - 1 enkelt lag var tilstrækkeligt.

Endte med at tage lakken helt af i løbet af dag 2. De øvrige elf lakker jeg har prøvet har holdt i 3-4 dage før de begyndte at skalle af.

Kunne virkelig godt tænke mig en blå lak der minder om ELF's eget foto. Kan i anbefale en? :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg ved lige hvilken en du skal ha' så.. Jeg er dog bange for, at den er svær at finde. Det er Pieces' neglelak fra oktober eller november. Den hedder Purple Rain! Den er så flot blå (eller lilla mener de selv) med et fint skær!

    www.nbvinum.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Uh, den må jeg prøve om jeg kan finde. Tak for tippet :-)

    SvarSlet
  3. Mærkeligt at der er forskelligt holdbarhed på samme lak fra samme producent. Og ærgeligt at det nu er 2. gang, den har en anden farve.. Sådan kan det jo desværre være med netshopping.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...