torsdag den 27. januar 2011

i H&Ms prøverum

Prøvede helt vildt mange ting i H&M i dag, men viljestyrken var stor og jeg kom kun hjem med 1 ting, og det var i ren desperation, da jeg ikke kunne nå at prøve den, da prøverummet var lukket af og butikken lukkede om 5 min. DYB FRUSTRATION! ;-)

Anyway, jeg prøvede bl.a. den blå kjole jeg bloggede om lige her og allerede har shoppet online med 25% rabat. Den er så fin irl og sidder rigtig flot på. og til 134 kr, er det bestemt til at overkomme!



og så prøvede jeg noget meget atypisk mig: 

Men med fine detaljer
Ville dø for den top i sort, men det havde de ikke :-( Den kostede ellers kun 129 kr. 





og så døde batteriet i mit kamera....


Meeeen i skal nu ikke snydes for at så se kjolen af desperation:
den kommer slet slet slet ikke til sin ret på billedet. Den har en virkelig fin mørk støvet rosa farve, og så minder den meget om 2 af kjolerne fra the garden collection sidste år, der var i blå og hvid. dog er pasformen langt mere flatterende, materialet endnu mere lækkert og farven er lige i skabet.

Pris 349 kr.

og således fik jeg indløst denne gave jeg fik fra H&M i starten af december, det har brændt i min pung lige siden, men det har ikke lykkedes mig at finde noget godt før nu, og det skulle bestemt ikke bruges på julegaver! ;-)
og JO! jeg skammer mig over den store sum jeg har spenderet i H&M for at indløse 300 kr i bonus.
2000 kr giver 50 kr i bonus, avs! Til mit forsvar vil jeg gerne lige fortælle at min mor også bruger mit bonuskort når hun shopper i H&M.

Synes denne frakke er ret fin og kvaliteten er virkelig lækker. Den står til 399 kr, de havde den også sidste år. og den er bl.a. set på en af de svenske prinsesser.

8 kommentarer:

  1. Jeg kiggede på den blå kjole i dag, men prøvede den dog ikke ;) Det kunne være, at jeg skulle det!

    SvarSlet
  2. Den er virkelig lækker på, så det synes jeg klart at du skal. de 179 kr den koster uden rabat, synes jeg bestemt er godt givet ud for sådan en fin sag :-D

    SvarSlet
  3. Du ser vildt lækker ud i den blå - go buy it!

    SvarSlet
  4. Den blå kjole er bare så fin, har den også flæser bag på? (:

    SvarSlet
  5. haha tak fez, den er skam allerede købt! ;-)

    Stine - Jeps, der er også flæser bag på - de går hele vejen rundt om kjolen :-)

    SvarSlet
  6. Mange tak skal du have, så kan jeg trygt købe den på netshoppen :D H&m m.fl. glemmer jo desværre af og til ryggen, så jeg ville lige høre (: Og tak for rabatkoden også, den virker sammen med 8964, hæ hæ.

    SvarSlet
  7. Corrina29/1/11

    Den er rigtig fin til dig den blå kjole, især sødt med bindebåndet synes jeg. Godt køb ;) Håber du også vil sætte et billede ind hvor du har den rosa kjole på. Ville gerne se hvordan den ser ud :)

    Jeg er helt forelsket i jakken. Kiggede lige på webshoppen men der er den ikke :( Er det en uldjakke og er den lige kommet i butikkerne eller er det længe siden?

    God weekend :O)

    SvarSlet
  8. Tak, er også helt vild med den, glæder mig til den kommer med posten! :-) Skal nok prøve om jeg kan få taget et billede af den rosa ved lejlighed.

    Jakken er så fin, men nej, den er desværre ikke online. Så og prøvede en del fine jakker i H&M, som ikke er online, så mon ikke at de kommer online indenfor den nærmeste fremtid. De havde den også sidste år, så det kan godt være at det er en rest. Det er ikke en uldjakke, og den er mere kraftig i det end en alm. trenchcoat, men den er perfekt til forår og efterår :-)

    Husker også at man kunne få den i hel sort sidste år, men vil næsten tro at den kommer igen. Online shoppen plejer jo ofte at være lidt bagefter med nyhederne :-)

    God weekend til dig også!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...