lørdag den 22. januar 2011

New in - Lysestager i keramik




Shoppede disse virkelig fine lysestager i Bahne (home art) i dag til 30 kr/stk. Det er keramik og så er de malet i den fineste lyselilla farve, på grænsen til rosa.

De havde to forskellige modeller - denne som er glat, og en magen til med små udskæringer/riller. Stod læææænge og kiggede, måtte finde en tom hylde og stille dem på og stod så i en vis afstand og vurderede hvilke der var finest. Valget faldt på disse, og efter jeg kom hejm og fik dem pakket ud er jeg ikke i tvivl om at jeg valgte rigtigt ;-) Ville ønske de havde haft 3 forskellige slags, for så havde jeg købt en af hver. Synes 2 forskellige er forkert, men 3 forskellige harmonerer godt sammen. De havde dem også i en limegrøn farve, den farve er jeg dog ikke helt på god fod med.

Anyway, kan ikke finde ud af hvilken farve lys jeg skal bruge til dem. Bliver det for kedeligt med hvide eller er de lilla for meget? Sort synes jeg ikke passer til. Åh suk, så store beslutninger jeg står overfor! ;-)

7 kommentarer:

  1. Corrina22/1/11

    Hvor er det fedt at læse jeg ikke er den eneste der kan finde på at stå og vurdere en vare på den måde (Stille den på tom hylde og kigge på afstand) :D Står også ofte og sammenligner tøj, især i H&M hvor syninger etc. ikke altid er helt ens, så skal finde den pæneste i min str. Tror folk undrer sig over hvad jeg laver :P

    De er rigtíg søde de her lysestager, men kan ikke helt bestemme mig med farven på lysene. Du burde have taget et billede med 2 lilla lys i og et med 2 hvide lys, så man kunne se det for sig, du ved ;)

    PS. Var en hurtig tur på strøget i dag for at købe en kjole. Går forbi Søstrene Grene men vender om og smutter derind, for det er nu så hyggeligt. Og hvad tror du de fået hjem igen??? CUP CAKES KRUKKER :D Jubiiiii... Så nu står der 4 stk. og pynter hos mig. Du kan tro jeg var glad for jeg lige valgte at smutte derind :o)

    SvarSlet
  2. haha, åh hvor jeg kender det. Kan stå med 3-4 af samme vare/størrelse og sammenligne, for at købe den der er pænest :p Særligt med skåle, glas osv. skal de vendes og drejes, tænk hvis man købte nogle med fejl i ;-P

    Ih hvor godt at du fik fat på de cupcakes krukker. Var også i søstrene grene i dag, de havde dog ikke fået dem igen, men de havde fået opfyldning af nogle der forestiller en tærte og lign. ikke lige så fine som cupcake krukkerne ;-D

    lol til de forslag med billeder af lysene. Måske kunne jeg også bare købe to hold lys til dem og skifte farven 1 gang om ugen eller lign. Så behøver jeg ikke at tage stilling til det. haha

    elsker søstrene grene, man kan finde så mange fine ting man ikke anede at man ikke kunne leve uden! ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine :-) Lilla er god!

    SvarSlet
  4. De er lækre. Jeg ville sætte hvide lys i.
    http://ohsacrilege.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Corrina23/1/11

    Det er bare så åndssvagt, for kan bruge alt for lang tid på at vende og dreje og sammenligne ting inden jeg køber dem, hvor andre "normale" mennesker bare tager den første og bedste :D

    Elsker også Søstrene Grene, de har altså godt nok mange fine ting. ELSKER allerede min cup cake krukker!

    Jeg var lige på Ebay og der kan man købe alt mellem himmel og jord med cup cakes. Havde slet ikke tænkt på at søge derinde. Se f.eks. dette søde sæt :)

    http://cgi.ebay.co.uk/Fairy-Cup-Cake-Strawberry-Cherry-Salt-Pepper-Set-/370474071367?pt=UK_Kitchen_Accessories&hash=item5641f9b547

    SvarSlet
  6. De er super flotte ! Rigtig fin farve :)


    http://mariiahbach.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Tak for jeres feedback. Starter ud med hvide lys, og tror så at jeg vil prøve at skifte dem lidt ;-P

    Corrina - de har også haft lign. i søstrene grene. håber de laver mere med cupcakes i søstrene, kunne godt tænke mig magneter mv. de har også en del på ebay, synes bare at det bliver så dyrt, da fragten ofte er dyrere end selve varen. Men de er virkelig fine dem du har fundet der.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...