søndag den 30. januar 2011

New in - Mine køb i Bahne og Søstrene Grene



Dette var dagens fangst i Bruuns Galleri i går. Jeg var der så sent som i torsdags, så jeg smuttede først derhen en halv time før luk, og kunne lige nå at kigge i Bahne og Søstrene Grene.

I Bahne havde de fået lysestagerne jeg bloggede om her, i en mørkere lilla farve - det er ikke fair! Men nu var det oplagt at købe dem i det andet design med små riller. og så faldt jeg over de virkelig yndige små urtepotteskjulere i sølv med små hammerbanket facetter, de skinner virkelig smukt i lyset og størrelsen passer perfekt til små hyacinter eller lign.

Lysestagerne og urtepotterne koster hhv. 30 og 25 kr/stk, men da der pt. er 20% rabat i Bahne, kom jeg kun af med 88 kr for de 4 ting.

I Søstrene Grene købte jeg 4 hvide lys og en enkelt skål med cupcakes, måtte altså bare have en enkelt, selv om mine skabe er overfyldte, men den vil være oplagt som slik skål med det fine print uden på.

De to forskellige lysestager i keramik fra Bahne. og nej, det er ikke lysene der har forskellige længder, men hullerne i lysestagerne der er forskellige :-P

Den fine cupcake skål fra Søstrene Grene til 18,80 kr. De fås i lyseblå, lysegrøn, lyserød og lysegul.

2 kommentarer:

  1. De lysestager er virkelig fine. Jeg kan næsten bedre li' dem end de glatte nu ;-)

    SvarSlet
  2. hihi jeg synes også bare at de er så fine, mangler bare at finde plads til dem :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...