mandag den 31. januar 2011

Topshop ballerinaer



Mine ballerinaer fra Topshop kom med posten i torsdags. Synes de er ret fine, det er ægte skind, og pga. t-remmen og ankelremmen kan jeg godt holde dem fast på foden. Men som det ses på billedet hvor jeg har dem på, gaber de lidt i siderne, så uden ankelremmen, ville skoene blive stående når jeg tog et skridt - mit evige dilemma med ballerinaer og pumps, suk. Men med disse funker det! Nu vil jeg prøve at gå med dem lidt, og er de gode at gå i, vil jeg helt klart også købe dem i sort - hvis de altså stadig er på lager til den tid ;-)

3 kommentarer:

  1. Hej Julie,

    Jeg har valgt at tagge/give dig The Versatile Blogger Award, du kan læse mere om det på min blog. Håber du vil “lege” med:-)

    SvarSlet
  2. De er godt nok fine :) Klæder dig!

    SvarSlet
  3. De er ret smukke. Jeg kan godt se, at de gaber. Hvor er det synd for dig :-( Jeg bor i mine ballerinaer. Kan til gengæld ikke have høje støvler på, både fordi jeg har dumme fødder, men også fordi de gør ondt :-( Synes klart du skal købe dem i sort, eller nogle andre med remme, hvis de er udsolgte.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...