onsdag den 5. januar 2011

Udsalgsshopping

Jeg var ude og shoppe lidt i dag i håb om at finde lidt godt på udsalg, men nej. Hvad sker der lige for de fedtede udsalgspriser der er rundt omkring? Kiggede på støvler i falkenberg sko, før 1199 kr. nu 999 kr. hold da op en besparelse, hva? :-S det er jo ikke engang 20%, hvad udsalg er der over det? suk. så ingen støvler til mig. - endnu i hvert fald.

Ved i stedet i Gina tricot, hvor jeg prøvede kjolen jeg bloggede om i går, men jeg kunne ikke blive enig med mig selv om hvilken størrelse der sad pænest, så den blev hængene. Skal ud og shoppe igen på fredag, så må jeg prøve den igen der.

Det lykkedes mig dog at finde en fin kjole og et par leggings i GT for samlet 98 kr. Leggingsene tror jeg at jeg vil give til min mor.

Kjolen er rimelig simpel med en indbygget knude ved brystet, men er virkelig fin på og sorte leggings med svagt leopard print :-)




1 kommentar:

  1. Lækre leggings. Jeg burde også gå på jagt efter nogle lidt anderledes. Det ville især være pænt til en sort enkel kjole som her.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...