tirsdag den 15. februar 2011

9 lækre sommerkjoler


Her gik man og troede at foråret var godt på vej, med plusgrader og træer der så småt snart ville springe ud. Men der blev man snydt, her i Århus sner og stormer det helt vildt :-/

Anyway, jeg drømmer mig langt væk til et varmere sted, og her er mine bud på sommerkjoler i neutrale farver, jeg gerne ville iføre mig.

Men pt. ser Århus desværre sådan her ud:
Beklager den dårlige kvalitet. Krydser fingre for at det er væk i morgen, er allerede ved at blive snottet.

4 kommentarer:

  1. Kjolen fra Acne ser så lækker ud! Og ad med den sne, jeg håber også for dig den er væk i morgen og så sidder jeg bare og krydser fingre for at den ikke kommer til København, er snehader pt.!

    SvarSlet
  2. Ja, dem er jeg også helt vild med. Gid man kunne hoppe i sådan en kjole nu. Her er der desværre stadig en masse sne, jeg er også frygtelig træt af det :-(

    SvarSlet
  3. Hvorfor er Acne's tøj bare altid så mega flot - uretfærdigt når kontoen siger no go!

    SvarSlet
  4. Those dresses are amazing!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...