torsdag den 17. februar 2011

Dagens 16022011


Billederne er fra i går. Emmy er frygtelig nysgerrig, og skulle se hvad der skete, da jeg gik frem og tilbage, så hun kom med på billederne. I baggrunden hænger emilys fine dækken til tørre :-D

Gardenia støvler - Gina Tricot Tunika - Gina Tricot leggings - Andora Design smykker

Håber ikke at i er alt for sarte og kan tåle at se et par fusser. Jeg faldt i onsdags i sidste uge. Rejste mig op - var mega svimmel og mit knæ låste, så jeg faldt sammen på gulvet ned over min fod, og min tå blev bøjet ind under foden. Det gjorde mega nas, og jeg kunne ikke gå ordentligt - kunne ikke støtte på tåen i et par dage. Billedet er fra i fredags, hvor tåen stadig var hævet, den ser endnu værre ud nu, men jeg kan i det mindste gå normalt igen :-D

1 kommentar:

  1. Åh nej hvor søren da. Det har ikke været særlig rart :-( Ih hvor er du uheldig altså :-( Så længe du ikke viser blod eller fortæller om bræk, så kan jeg klare det meste :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...