lørdag den 19. februar 2011

Forår

Jeg har været offer for mersalg. Jeg ville egentlig bare have nogle nye blomster til mine fine sølv urtepotter, men de havde ikke nogle der passede i størrelsen. Så fandt jeg disse fine primulaer. Men 1 primula + den lille urtepotte kostede næsten det samme som 3, så det var jeg jo nødt til at købe. Men de er nu også så fine og oser af forår.

Det i den lille spand viste sig at være en perlehyacint, og så har jeg fået nogle påskeliljer af min mor. Bryder mig ikke om gule blomster, men de holder jo heller ikke så længe, og det er nu hyggeligt med noget pænt at kigge på når jeg arbejder.

Pt. ser mit spisebord nemlig sådan her ud. Sidste weekend blev brugt på at lave en stor butiksbestilling på 275 par øreringe, så i løbet af denne uge og lidt af søndagen, har jeg været i gang med at lave smykker til messerne. Skal jo opereres midt i marts, og jeg aner ikke hvor meget jeg kan lave i ugerne op til messerne, så i år skal jeg helst være klar inden operationen - 2½ uge før jeg skal på messe.

Det hele bliver flyttet til store stativer, og så er jeg generelt ekstremt perfektionistisk, det skal hænge farvekordineret og længderne skal være præcise. :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor skal du til smykkemesse? Vejle?

    SvarSlet
  2. Hej Nikoline,

    Skal til Modemekka i Århus, Designer Bazaar i Odense og Designer bazaar i Herning :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...