onsdag den 2. februar 2011

Gult energiboost

I dag startede jeg dagen med en gul smoothie, mmm!
Er da rimelig god til dosere så det passer perfekt med et glas ;-)

Den vokser godt nok hurtigt den hyacint, den lille metal spand aner jeg ikke hvad indeholder, spanden var sød, så jeg købte den. den kostede kun 25 kr. Så jeg er spændt på at se om det er noget virkelig grimt der vokser op, det har jeg lidt på fornemmelsen.

Igen - in the making. "Gul smoothie mix", ½ banan, minimum's appelsin, æble og grapefrugtnektar juice og ingefær. 

Smoothie mix fra føtex. Har sjældent særlig meget blandet frugt i køleskabet i vinterhalvåret, så det er nemmere at betale sig fra det med disse poser. Priserne varierer meget, pt. koster 3 poser vist 50 kr. og så er der til 9 smoothies.

3 kommentarer:

  1. Mmmh :) Har godt set de poser, jeg plejer dog at købe en almindelig skovbær blanding :) Jeg er mere til lyserøde smoothies :D

    SvarSlet
  2. De gule her er faktisk slet ikke så slemme. Jeg foretrækker dog også de lyserøde smoothies, men de er klart bedst om sommeren med friske jordbær, hindbær osv :-D

    Man kan både få pink og rød af disse smoothie mix, i den røde er der blåbær og jordbær + noget mere, det kunne sikkert være noget for dig så? :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ærgre mig over vi ikke har så meget plads i fryseren, ellers ville jeg gerne fylde den med nogle af de poser!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...