onsdag den 9. februar 2011

Just not my day

Det er bare ikke min dag i dag. Min webshop er blevet hacket, men er dog kommet op og køre igen. Men jeg har også slået min tå. Poor me ;-)! Skulle rejse mig op, og så låste mit knæ, så jeg faldt sammen ned på gulvet, min to små tæer på venstre fod røg ind under foden og så landede jeg oven på min fod. Det har medført en meget øm, meget hævet og en smule blå/meget rød tå. av. Men det har været rimelig frustrende, opdagede det sent i går aftes mht. min netbutik, og kunne intet gøre pga. tidspunktet, så jeg måtte vente tålmodigt til jeg kunne få kontakt til en der kunne hjælpe mig. Øv øv øv.

Det kunne være rart, hvis man bare hurtigt kunne spole forbi eller springe sådanne dage helt over :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...