søndag den 6. februar 2011

New in - Gardenia Boots



Dette er støvlerne jeg købte i Falkenberg Sko i går for små 799 kr, sat ned fra 1999 kr. 1200 kr må da siges at være en ganske god besparelse. Har længe ville have nogle lange snørre støvler med hæl. Undgik at prøve dem første gang jeg så dem, da størrelsen ikke kan justeres, der er syet læder bag snørrebåndet, så det er kun til pynt og de så så små ud i skaftet. Men anden gang var jeg altså nødt til at prøve dem, og de passede sørme perfekt!

Det er ruskind, selv hælen er beklædt med ruskind og hælen er ca. 8 cm. Synes de er så lækre.

Hvad synes I? :-)

Der var også et par pumps fra Gardenia sat ned fra 1199 til 799 kr, synes ikke at besparelsen var stor nok, så jeg prøvede dem ikke. Det ærger jeg mig lidt over, for de var godt nok lækre. Håber at de sætter dem mere ned og at de stadig har dem i str 38. Meen hvor stor er oddsene lige for begge dele!? 38 er altid en af de størrelser der ryger først :-(

7 kommentarer:

  1. Spøjst, jeg købte også et par Gardenia i går :)

    SvarSlet
  2. hihi, hvilke har du købt? Har også et par wedges fra Gardenia, synes virkelig at det er nogle lækre støvler der er gode at gå i :-)

    SvarSlet
  3. Elsker Gardenia. De her støvler er virkelig lækre. Kunne godt tænke mig et par grå eller blå wedges fra Gardenia.

    SvarSlet
  4. Jeg købte et par wedges :D Mit første par.. Men de der er godt nok også lækre!

    SvarSlet
  5. Det er super fine støvler. Falkenberg er en super lækker butik, men de er mega dårlige til udsalg. I starten af udsalget var flere af deres sko sat ned med 200 kr. Det er lidt nitte, så kan de næsten lige så godt lade være. Men måske man skulle en tur derned nu og lure, for du har da gjort et kup:-)
    frkforsom.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tak piger, jeg er også virkelig glad for dem. Glæder mig til at få dem i brug.

    frkforsom - ja, deres udsalg har været en stor skuffelse. Men nu er de kommet godt efter det, hvor de fleste støvler sælges til 499 og enkelte til 799 kr. tror jeg skal derind igen og se om der er mere der frister :-D

    SvarSlet
  7. Amazing boots! I would love a pair.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...