tirsdag den 8. februar 2011

New in - statement fingerringe




Dette er et lille udvalg af de fingerringe jeg har fået hjem. Oplever stor efterspørgsel på fingerringe, så jeg har købt en masse fine hjem fra USA. Det er sterlingsølv med halvædelsten. På nederste foto er det hvid jade, labradorit og ametyst. Men ellers er der også rutilkvarts, onyx, indfarvet agat, aventurin, serpentin, indfarvet jade, turkis mm. Der er kun en af hver ring.

Jeg har fået 30 ringe hjem og venter en ny sending inden for de nærmeste par uger. Skal have ringene med på messer, hvor de vil blive solgt for 150 kr /stk og 2 for 250 kr.

Skal helt sikkert også have nogle selv :-)

3 kommentarer:

  1. like your blog :)
    follow for follow?

    xxx

    http://www.afigurinista.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke! Jeg er ret vild med de 4 ude i hver side :-) Synes ikke prisen er gal, bestemt ikke :-) Synes du skal komme til København på messe :-) Har godt set, at du holder dig til Jylland og Fyn, tsk tsk.. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med den fingerring, der har en rød sten i! Super flotte! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...